Garantie op “oude objecten”

Garantie

Hoe zit het met garantie op “oude” objecten?

De objecten die wij verkopen zijn over het algemeen “op leeftijd”. En ondanks het feit dat wij al onze objecten zeer nauwkeurig inspecteren kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets defect raakt op het moment dat het object al in jouw bezit is.

Wij houden ons uiteraard keurig aan de wet- en regelgeving. En aangezien wij service en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben gaan wij daarin ook verder dan wat de wetgever van ons verlangt.

Mocht je dus onverhoopt niet tevreden zijn over het door jou gekochte object of het object raakt defect: neem altijd gelijk contact met ons op. Wij geven namelijk altijd onbeperkt garantie op een passende oplossing.

 

Uitgesloten van garantie:

  • Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
  • Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
  • Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
  • Zoekraken van retourzendingen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten.

We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Wij zijn namelijk klantvriendelijk, creatief en onze belangrijkste peiler is: Customer Satisfaction.

Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op

http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.